2012. április 9., hétfő

Edinburgh, avagy skóciai hányattatásaink (:D)...

Bejegyezte: Rita dátum: 10:15
Sziasztok!

Először is minden kedves (és nem kedves :D) ismerősömnek, olvasónak szeretnék Boldog Nyuszit kívánni. Happy Easter! :)

Tünde barátosnőmmel Edinburgh-ban - más néven Büróóóban :D - töltöttük a hétvégét, és élveztük a skót levegőt. Még mielőtt bármibe is belekezdenék, leszögezném, hogy lúzerségben nem lesz hiány, hogy hű maradjak önmagamhoz. :D

Szombaton a vasútállomáson szembesültem azzal, hogy a heti fizetésem nem érkezett meg a számlámra, így kisebb elmebaj után rájöttem, hogy érdemesebb várni keddig a már magára váratott dühkitöréssel, hiszen talán az ünnepek után rendeződnek a dolgok. Ha nem, akkor lesz egy hosszú (vagy rövid és tömör) beszélgetésem a nővel arról, hogy mi a fair dolog és mi az ami igazán rohadtul nem fair, minthogy csak két példát mondjak az üres hűtő, vagy az ígérete ellenére meg nem érkező fizetésem.
A vonatút hosszú volt, de gyönyörű. Newcastle-től fölfelé az út felét tenger mellett tettük meg. Még ha ez az Északi-tenger nem is az a kifejezetten (vagy egyáltalán) kék színű, akkor is tenger, és szép. :)
Nem volt nehéz megtalálni a hostelt, amitől - joggal mondhatom - el voltunk ájulva. Nagyon hangulatos hely volt, mindemellett kész labirintus is! Rögtön nem tudtuk elfoglalni a szobánkat, ezért csak letettük a csomagunkat és megrohamoztuk a várat. Talán a rohamozás túlzás, ugyanis az első száz lépcső után kissé belassultunk. :D De au-pair tempó, lassú tempó, egyre megy, a lényeg, hogy felértünk, és amint megpillantottam fentről a kilátást, már el is felejtettem azokat a lépcsőket.
Három fele visszaballagtunk a hostelhez (kemény öt-tíz perces procedúra volt), és még jobban elámultunk a szobánk láttán - főleg, mire megtaláltuk. Mondtam már, hogy az a hely tiszta labirintus volt? :D
Utána pedig elindultunk felfedezni az általunk vélt óvárost, míg végül kikötöttünk a Skót Nemzeti Múzeumban, ahol valami eszméletlen jó kiállításra bukkantunk. Kicsit csodák palotája jellegű is volt, de a lényeg a lényeg, hogy beültem egy forma 1-es autó szimulátorába, és végig szerencsétlenkedtem egy kört. :D Köszönöm Tünde a bátorítást! :D
Aztán pedig vacsora után néztünk. Én egy török gyorsétterembe mentem be, és kértem kebabot. Namármost, az olyan, de olyan nehéz volt, hogy el nem hiszitek! Mindenesetre kiéltem a húst-hússal enni vágyamat. :D Néztünk végül egy kicsi Shreket a hostelben, majd elfoglaltuk a szobánkat. Két amerikai lányt kaptunk szobatársul, akik nagyon aranyosak voltak, és nem kifejezetten zavartuk egymást.
Nyolc óra fele nekiálltunk készülődni az esti bulira. Olyan fél tíz fele el is indultunk, azonban még tizenkettő előtt visszavonulót kellett fújnunk a, a lúzerségem miatt b, a fájós lábunk miatt. Hogy kifejtsem az a, pontot, nos megrohamoztunk egy ülőalkalmatosságot, mikor már alig bírtuk szusszal a táncolás után. Azonban éreztem, hogy mintha valami víz lenne a bőr huzaton, ezért beljebb mentem. Aztán a mosdóban kiderült, hogy én voltaképpen valakinek a hányásába ültem bele. 'Rohantunk' vissza a hostelbe átvedleni, aztán egy éjszakai túrát tettünk a már ismert környéken. Felcaplattunk a várhoz, ahol egyedül mi voltunk, és valami fantasztikus volt! A kilátás este még szebb, és... ne várjátok tőlem, hogy leírjam milyen szép volt, mert nem lehet átadni. Fényképpel nem is próbálkoztunk, az sem adná vissza.
A lényeg, hogy másnap viszonylag korán elkészültünk, ugyanis nyolc körül már a város másik részében voltunk, fent a Calton Hillen. Azt hiszem, ez a neve, de most lusta vagyok utána nézni. :D A kilátás innen sem volt piskóta. Két oldalon a tenger, a másikakon a 'púp' és a város a várral.
Aztán megreggeliztünk, elmentünk a Skót Nemzeti Galériába, majd felvettük a cuccunkat, és hazajöttünk. Vasárnap délután hihetetlenül fáradtak voltunk, de megérte, mert nagyon jól éreztük magunkat.

Íme a képek:











A szobánk:
Ez egy középiskola. Én is ilyenbe akarok járniii!!! Illetve, akartam volna. :D





Vasárnap a Hillen




Bekebelezem a várost :D

Ezen az oldalon / Itt 1782 szeptember 5-én nem történt semmi
:D:D:D:D:D
Kilátás a vonatból 'hazafelé'




The End

Írta és rendezte: Rita :D
Szervezte: 'I'm sexy and I know it' Tünde :P :D Köszönöm! :)

3 megjegyzés :

Tünde on 2012. április 9. 11:40 írta...

Wiggle-wiggle-wiggle.... yeaaaaaaaaaaah:):)
- ennél több hozzáfűznivalóm nincs:) -

Rita on 2012. április 9. 13:49 írta...

Ennyi épp elég! :D

Névtelen írta...

Szió!

Megint én :D Annyira jók a képek! És ugye most tudod, hogy nagyon irigy vagyok (de csak kedvesen :D), hogy beültél egy F1-es szimulátorba :D mázlista!!! :D

Boldog Nyuszit! :)

Puszi
M.

Megjegyzés küldése